Veelgestelde vragen bij het huren van een co sleeper of wieg.

Ik ben al bevallen en wil per direct een wieg huren.

Neem dan z.s.m contact met ons op. info@wieghuren.nl / telefoon of Whatsapp 06-22290482

Wanneer laat ik de huurperiode ingaan?

Dit is een vraag waar wij het antwoord ook niet op weten maar daar hebben we wat op gevonden.            De huurperiode op geboortekaartje. De wieg krijg je dan met week 37 in huis, 3 weken voor de uitgerekende datum en de huurperiode gaat pas in als je baby of baby’s geboren zijn. Wij ontvangen dan graag z.s.m een geboortekaartje per post waarop de datum van geboorte te zien is. Je huurt de wieg dan minimaal 10 weken. Je krijgt eigenlijk een paar weken GRATIS. Ook willen wij je vragen om na afloop van de huurperiode een recensie te schrijven op Google. Google is voor ons een erg belangrijke zoekmachine. De factuur moet wel voldaan zijn voor de wieg op de post komt.

Wat als ik eerder beval dan dat ik de huurperiode heb laten ingaan?

Als je de wieg of co sleeper minimaal 10 weken huurt dan ontvang je deze al met week 37 van je zwangerschap. Beval je eerder dan moet je vaak toch nog even in het ziekenhuis blijven. Weet je al dat je eerder gaat bevallen en geeft het je rust om de wieg eerder te hebben laat het ons weten via de telefoon/WhatsApp. 06-22290482

Wanneer moet ik reserveren?

Als je weet dat je een co sleeper of wieg wilt huren, plaats dan je reservering. Een aanpassing doen kan altijd nog.

Is de wieg wel schoon bij levering?

Ja dat zijn ze zeker. Alle wiegen die retour komen bij ons gaan in de was of maken wij schoon. Dit zelfde geldt voor de matrasjes en het bedlinnen.

Is een gebruikt matras wel veilig?

Er is uitvoering overleg geweest met onze leverancier voor de matrasjes. Wij verhuren zo veel mogelijk orginele en koudschuim matrasjes. Er is ook contact geweest met Veilig Slapen over het hergebruiken van matrasjes. Onze matrasjes zijn altijd schoon, heel en de juiste maat.

Moet ik een borg betalen?

Nee. Voor de huur van de wiegen of co sleeper vragen wij geen borg. De borg is wel verwerkt als je een Nunki laken gaat huren.

Waar zijn de ophaalpunten/retourpunten?

Wil je liever je wieg ophalen in Brummen ( Gelderland ) dan kan dat in overleg.

De Dele 3, 6971 HC Brummen

De Hilde 19. 6971 HA Brummen

 

Kan de wieg ook met de post worden bezorgd?

Ja, De wiegen gaan met de post.
De verzend/retourkosten zijn voor de huurder. Wij verzenden de wiegen uitsluitend met DPD of Postnl. €7,20 of €8.50 , afhankelijk van de wieg.

Hoeveel weken van te voren moet ik betalen?

Zodra je de factuur hebt ontvangen heb je 30 dagen om deze aan ons te voldoen en bij direct huren moet de betaling bij ons binnen zijn voor de wieg naar jouw toe komt. Het kan zijn dat het sturen van een betaalverzoek dan een snelle manier van betalen is.

Ik ben in verwachting van een tweeling?

De kans dat je eerder gaat bevallen met een tweeling is aanwezig en dat weten wij en houden wij ook echt rekening mee. De levering van de wiegen is met week 36 van je zwangerschap en mocht je toch eerder bevallen dan heb je overleg met de Kinderarts wanneer jullie naar huis mogen. Dit kun je dan aan ons doorgeven. Dit komt echt goed weten we uit ervaring.

Hoe kan ik Wieg Huren bereiken?

Je kunt ons bereiken via de mail op info@wieghuren.nl. Via WhatsApp op 06-22290482 en telefonisch tussen 09:00 uur en 20:00 uur. Wij doen ons best om zo snel mogelijk contact op te nemen.

Als de wieg goed bevalt kan ik dan verlengen?

Ja, dat kan! Laat ons via de mail je wensen weten. Bij elke verlenging rekenen wij € 1.99 administarie kosten boverop de huurprijs per week. De huurprijs per week vind je op de pagina van de wieg. Verlengen kan zo vaak je wilt.

Wat als de wieg niet bevalt?

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Kan ik de optie kiezen voor een nieuwe matras bij de huurperiode?

Ja, je kan er voor kiezen om een nieuw matras erbij te huren of een matras te kopen bij de huur wieg.

Waarom moet ik handelingskosten betalen?

Handelingskosten/servicekosten is een verzamelnaam van alle kosten die bij het huren van een wieg komen kijken. Denk hierbij aan de tijd die wij kwijt zijn voor de planning, reserveringen verwerken, administratie, het wassen en strijken van bedlinnen en het controleren van inkomende en uitgaande wiegen en bestellingen.

Hoe stuur ik de wieg terug?

Retour sturen via Post Op het moment zijn wij een overstap aan het maken van Postnl naar DPD. In de doos van de wieg zit ook een retourlabel om de wieg t.z.t terug te sturen naar ons met DPD. Plak het label van DPD op de aangegeven plek op de doos en breng de doos naar een DPD punt in de buurt.

Lukt dit om welke reden dan niet en werk je liever met Postnl. Volg dan deze stap.
Ga naar onze website www.wieghuren.nl/retour 
Vul het wachtwoord ……………….. in en klik op (return button) en volg de stappen.

Betaal NOOIT zelf bij het postkantoor, ook als het label het niet doet. Wij kunnen dat bedrag NIET vergoeden aan je. Vergeet geen spullen terug te sturen. Gebruik de uit/in check voor controle. Het label mag je 1 keer gebruiken. Ben je toch wat vergeten dan dit graag op eigen kosten terug sturen. De wieg mag op de laatste dag van de huurperiode ingeleverd worden bij een post locatie. Doe dit voor 17.00 uur en de wieg is de eerst volgende werkdag weer terug bij ons. Bewaar altijd! even het bonnetje van afgifte goed. Dit is je bewijs dat je de wieg hebt ingeleverd.

Verdrietig bericht tijdens zwangerschap of bevalling.

Krijg je tijdens je zwangerschap verdrietig nieuws dan kun je de wieg altijd annuleren en ontvang je alle kosten retour. Dit geldt ook als je baby komt te overlijden na de bevalling. Dan krijg je ook een groot deel van de kosten vergoed.

Vragen over het huren van een bevallingsbad

Is het bad makkelijk op te zetten?

Ja, het bad is in 15 min op te zetten. Wij raden aan om het bad in week 36 van je zwangerschap even te testen. Dan weet je hoe dit werkt.

Zit er een zitje in het bad?

Ja, er zit een zitje in en een bekerhouder. Bij de Labassine baden zit geen zitje en bekerhouder.

Is het bad wel schoon en hygiënisch ?

Voor vertrek van het bad controleren wij het bad en is hij schoongemaakt. Iedereen gebruikt haar persoonlijke hoes in het bad. Deze word niet hergebruikt.

Moet ik een borg betalen?

Nee, wij hanteren geen borg

Bevallingsbad bestellen

Via onze webshop bestel je eenvoudig een bevallingsbad + uitgebreid pakket. Vul bij de gegevens je uitgerekende datum. Het bad ontvang je in week 36 van je zwangerschap

Als ik het bad niet gebruik?

Bad niet gebruikt. Heb je het bad niet gebruikt omdat je in het ziekenhuis bent bevallen dan krijg je €15,- terug van de persoonlijkehoes. Deze moet nog in de verpakking zitten. €9,- van de 10 meter lange slang. Deze moet nog in de verpakking zitten.

Annulering voor de 36 ste week

Blijkt dat je geen gebruik kan maken van het bad en heb je het bad nog niet in huis. Dan kun je het bad als nog annuleren. Hier brengen wij wel €15,- voor in rekening omdat wij het bad al hebben gereserveerd voor je.